Back to top

Állásajánlatok

A Haszonállat-génmegőrzési Központ

Általános irodai adminisztrátor valamint

 
munkakör betöltésére munkatársat keres.
 

 

A Haszonállat-génmegőrzési Központ

általános irodai adminisztrátor

 munkakör betöltésére munkatársat keres munkatörvénykönyves jogviszony keretében.

 

Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő

Munkavégzés helye: 2100 Gödöllő, Isaszegi út 200.

Munkakörbe tartozó feladatok:

Meghatározott szakterületen ügyintézési feladatok ellátása (Génmegőrzés-tudományi és Kisállattenyésztési Kutatóintézet, Méhészeti és Méhbiológiai Intézet, Haszonállat-fajtavédelmi Intézet) az ellátott szakmai terület által meghatározott ügyviteli- és kapcsolattartási feladatok elvégzése, dokumentumok szerkesztése, rögzítése, keletkezett iratok továbbítása, belső szervezeti iratok előkészítése, szerkesztése irányító szempontok szerint, iratok, dokumentumok szakszerű kezelése, határidők nyomon követése, betartása. Megrendelések, beszerzések adminisztrációs feladatainak ellátása az intézet szabályozásának és a pályázati előírások teljes körű betartásával, iránymutatásával.

Pályázati feltételek:

  • ellátandó területen legalább 1 év szakmai tapasztalat
  • felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások)
  • magyar állampolgárság
  • büntetlen előélet
  • cselekvőképesség

Pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • költségvetési intézménynél szerzett szakmai tapasztalat
  • irodavezetői képesítés
  • pályázatkezelésben való jártasság
  • angol nyelv ismerete

Elvárt kompetenciák:

  • pontos, precíz, megbízható, felelős munkavégzés
  • csoportmunkában való részvétel
  • jó kommunikációs készség
  • kiváló problémamegoldó és szervezőkészség

A pályázat benyújtásához szükséges dokumentumok:

  • fényképes szakmai önéletrajz
  • végzettséget igazoló okiratok másolata
  • erkölcsi bizonyítvány (szerződéskötés feltétele)
  • nyilatkozat, hogy a pályázat elbírálásában résztvevők a benyújtott iratokba betekintést nyerhetnek.

A munkakör betölthetőségének időpontja: 2019. január 1.

A pályázat benyújtásának határideje: 2018.12.20.

A pályázatok benyújtásának módja:

  • Postai úton a Haszonállat-génmegőrzési Központ címére (2100 Gödöllő, Isaszegi út 200) történő megküldésével.
  • Elektronikus úton Rövidné Kovács Krisztina általános igazgató-helyettes részére a kovacs.krisztina@hagk.hu e-mail címre megküldve.

A pályázat elbírálásnak határideje: 2018. december 31.

 

A Haszonállat-génmegőrzési Központ

építő- és építésztechnikus

 munkakör betöltésére munkatársat keres munkatörvénykönyves jogviszony keretében.

 

Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő

Munkavégzés helye: 2100 Gödöllő, Isaszegi út 200.

Munkakörbe tartozó feladatok:

A HáGK építészének mérnöki irányításával épületek és más építmények terveinek készítésével, az épületek és építmények építésével, felújításával, átalakításával, karbantartásával és javításával kapcsolatos műszaki feladatok ellátása. Az építés kivitelezése során az építészmérnök tervezési elképzeléseinek képviselete, az előírások, szabályok betartásával. Kivitelezési munkák folyamatainak (előkészítés, közbeszerzési eljárás szakmai előkészítése, kivitelezés) lebonyolítása, koordinálása és ellenőrzése. Műszaki leírásnak, a vonatkozó jogszabályoknak és előírásoknak való megfelelés, valamint az anyagokra és a munka minőségére előírt szabványok betartásának biztosítása. A kivitelezés helyszínének folyamatos ellenőrzése, a műszaki átadásban való aktív részvétel, kapcsolattartás és egyeztetés az építészmérnökkel, közbeszerzési szakértővel és a kivitelezőkkel.

Pályázati feltételek:

  • felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások)
  • építőipari technológiák, folyamatok, kapcsolódó költségvetés (ÉNGY) ismerete
  • építőmérnök/építészmérnök vagy egyéb építőipari végzettség
  • magyar állampolgárság
  • büntetlen előélet
  • cselekvőképesség

Pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • ellátandó területen legalább 1 év szakmai tapasztalat
  • közbeszerzési eljárás lebonyolításához szükséges ismeretek

Elvárt kompetenciák:

  • pontos, precíz, megbízható, felelős munkavégzés
  • csoportmunkában való részvétel
  • jó kommunikációs készség
  • kiváló problémamegoldó és szervezőkészség

A pályázat benyújtásához szükséges dokumentumok:

  • fényképes szakmai önéletrajz
  • végzettséget igazoló okiratok másolata
  • erkölcsi bizonyítvány (szerződéskötés feltétele)
  • nyilatkozat, hogy a pályázat elbírálásában résztvevők a benyújtott iratokba betekintést nyerhetnek.

A munkakör betölthetőségének időpontja: 2019. január 1.

A pályázat benyújtásának határideje: 2018.12.21.

A pályázatok benyújtásának módja:

  • Postai úton a Haszonállat-génmegőrzési Központ címére (2100 Gödöllő, Isaszegi út 200) történő megküldésével.
  • Elektronikus úton Rövidné Kovács Krisztina általános igazgató-helyettes részére a kovacs.krisztina@hagk.hu e-mail címre megküldve.

A pályázat elbírálásnak határideje: 2018. december 31.